KB RAW Branding
KB RAW is nieuw op de markt gelanceerd als vervanging van de bestaande Kiezebrink mixen. De Kiezebrink mixen hadden een goede reputatie, maar werden door de consument te laag in de markt gepositioneerd. De mixen kregen een rebranding naar KB RAW en het merk is vanaf het begin met de juiste kenmerken, voordelen en waarden geladen.
Bekijk het resultaat
Opdracht
Ontwerp op strategisch niveau een nieuw merk voor onze bestaande Kiezebrink mixen.
Oplossing
Op basis van een positioneringsonderzoek is een nieuw logo, huisstijl en branding ontworpen waarin de kernwoorden “kwaliteit”, “transparantie” en “internationale ambities” centraal staan.
Resultaat
Met een doordacht logo op basis van transparantie en de letter K & B en een compleet nieuwe lijn van alle communicatie-uitingen is de branding een groot succes. De waardering vanuit de markt is groot en het merk resoneert met de bestaande vraag naar transparantie en informatie.
Marieke Post
Nutrionist/Marketeer
We hadden al langer het idee om onze Kiezebrink Mixen in een nieuw jasje te steken. Sebastiaan heeft ons geholpen om onze ideeën om te zetten in een duidelijk concept en de kernkwaliteiten van ons merk duidelijk te krijgen. We zijn heel tevreden met het resultaat, de stijl past heel goed bij hoe wij het merk in gedachten hadden.
Wil je meer weten? Bel naar 0341-562052 of